sâmbătă, 28 mai 2011

Viata de gamer si APM-ul

Sambata de obicei lucrez; azi totusi fiind una din sambetele mai relaxate ma apuc de citit pe net una alta.
Intr-un spatiu media aglomerat de articole despre Pamela de Romania, Andreea Tonciu, Sanziana Buruiana  si alte pupeze din gasca lor, gasesc un articol despre viata de gamer (d'ala profesionist)

In tinerete toti ne-am jucat: ba Fifa, ba Starcraft, ba Warcraft  sau NFS ori daca sunteti din generatia 1 a jocurilor putem aminti aici de Prince of Persia, Monkey Island: Le Chuck Revenge, Supaplex, Euro 92 si cate altele (pt voi astia din categoria 1 o sa pregatesc un articol foarte misto curand.. m am apucat sa instalez o masina virtuala cu ms-dos si win98 si tot ce treb sa putem rejuca acele jocuri)

La fiecare din jocurile astea aveam performante mai bune sau mai putin bune insa data fiind pasiunea de calculatorist aveam impresia ca am o dexteritate foarte buna in a manui tastatura (impresie alimentata si de habarnistii din jurul meu care se minunau cand le rezolvam probleme de genul de ce nu printeaza calculatorul sau de ce nu-mi merge netul).

Iata insa, ca niste baieti din Corea, care au transformat pasiunea in bussiness si castiga foarte multi bani/luna m-au facut sa ma simt ca un incepator:

Niciun comentariu: